جستجو
پشتیبانی 09208208682
فروشگاه
دوره ها
جستجو

دوره فرار از زندان

عکس حمید رضایی مدرس دوره فرار از زندان
مدرس :

حمید رضایی | Hamid Rezaei

  • دسترسی مادام العمر به دوره
  • پشتیبانی حرفه ای و تخصصی
  • تضمین کیفیت دوره

قیمت دوره :

1,680,000 تومان
عکس دوره فرار از زندان

دوره فرار از زندان نگاهی کاربردی و علمی به ترک پورن و خودارضایی

مشکلت رو بشناس،افکار و احساساتو کنترل کن، بدون برگشت ترک کن.

پورن و خودارضایی رو ترک کن

به جای متوصل شدن به راه های تکراری و غیر عملی یادبگیر برای همیشه از شر پورن و خود ارضایی خلاص بشی

به خودت مسلط شو

به جای فرار از هوس ها و احساسات و فکر های ناخوشایند یاد بگیر به صورت درونی کنترل و مدیریتشون کنی !

نقشه پادشاهی راه خودت رو بساز

با این دوره یاد میگیری چطوری به جای فرار از حال بد به سمت پورن یا خودارضایی , انرژی انگیزه های درونی تو در جهتی که میخوای استفاده کنی و به رضایت درونی از زندگیت برسی و یکی یکی اهداف به عقب افتادتو تیک بزنی و بهش برسی !

برنامه ی دوره ی فرار از زندان

سه کلید برای تغییر عمیق

1. یادگیری کنترل هوس و مدیریت فکر

در اکثر دوره های ترک همیشه بهت گفتن، خودت رو از محیط هایی اغوا کننده دور کن یا فلان غذا رو بخور یا حتی به خدا پناه ببر و هیچ راهکار درونی و همیشگی بهت ندادن ولی ما اینجا از کنترل یا بهتره بگیم مدیریت درونی حرف میزنیم و بهت اموزش میدیم چه طوری بدون تلاش از درون خودت رو در مقابل فکر ها و احساسات و هوس ها کنترل کنی.

2. سبک زندگی عملگرا

اکثر کسانی که به پورن و خودارضایی اعتیاد دارند در زمینه های مختلف : تحصیلی ، شغلی ، و رابطه
عقب افتاده اند و چرخ زندگی ها ان متوقف شده بنابرین لازم بود در این دوره چند فصل برای عملگرایی و رشد بیش از حد کار کنیم . این بخش به شما کمک میکند سریع تر به اهداف خود برسید و انرژی ازاد شده از پورن و خودارضایی را روی کار های مهم زندگیتان پیاده کنید.

3. لنگر انداختن و ترک دائمی

در این بخش به شما یاد میدیم که چگونه سریع تر به حالت اولیه و تازه ی خود بگردید و خود را ریکاوری کنید. همچنین اموزش ها و برنامه هایی برای دائمی کردن ترک و لذت بردن از ان به شما اموزش میدیم.چون هدف ما چند روز و چند ماه نیست بلکه هدف ما رسیدن به قدرت سلف کنترل یا کنترل خود است.

​قبل از معرفی سر فصل بگو روش ما چیه

روش ما چیه چرا با بقیه فرق داره؟​

اکثر دوره های ترک فقط روی عوامل بیرونی و فیزیکی مثل تغدیه و ورزش برای کنترل هوس استفاده مکینند یعنی کار هایی که باید بیرونی انجام بدی ورزش کنی مدیتشن کنی برنامه داشته باشی تنها نباشی و …اما متوحه نیستند تاکید بر عوامل بیرونی لازم اند اما کافی نیستند ما در دوره ی فرار از زندان روی کار درونی و عوامل ذهنی و روانی هم کار میکنیم تا اینکه به جای جنگیدن همیشگی با هوس بتونی از درون رفتارت رو کنترل کنی و خودت رو تنطیم کنی در کنارش بهت یادم میدم تشخصی بدی مشکلت چیه و راه حل حل روانی اون مشکل رو بهت میدیم بزارید یکم علمی صحبت کنیم
ما به طور کلی بر دو قسمت کار میکنیم یکی فیزیک شما و یکی روان شما در قسمت فیزیکی
ما 3 فصل برای کنترل کردن هوس ها داریم که بیش از 44 روش برای کم تر کردن و مدیریت کردن هوس وجود داره
در کنارش بهت میگمی چه طوری انرژی خودت رو کنترل کنی چه طوری برنامه ریزی درست داشته باشی با چه روش هایی فکر ها و هوس های اینده رو کنترل کنی چه طوری انرژی تو تنطیم کنی چه ورزشی کنی چه طوری سریع تر به حالت اول برگرد ی و ریکاوری کنی چه طوری تستسورنت رو افزایش بدی و ….. همه ی اینا میشه چی میشه کارهای فیزیکی

آیا اینا کافیه ؟ قطعا نه ولی لازمه بدونی

در قسمت دوم ما روی درون تو و روان تو یعنی فکر هات کار میکنیم

درون تو شامل :

افکار

احساسات

خاطرات وتجربه

میل و فشار بیرونی

علایم بدنی

هست که باید یکی یکی برهمه شون مسلط بشی برای مسلط شدن بر این ها لازم نیست کاری بیرونی انجام بدی فقط باید یادبگیری چه طوری همون طور که بیرون رو کنترل میکنی درون رو هم کنترل کنی و این یک مهارته که تو این دوره یاد میگری.

ما تو این دوره از روش های اکت فعال ساری رفتار و سی بی تی یا درمان شناختی رفتاری استفاده مکینیم ولی محتوا دوره به قدری بومی شده و به زبان ساده و غیر تخصصی گفته شده که برای همه قابل فهمه البته بعصی ها لازمه یک جیز های تخصصی رو بدونید که بهتون یاد دادم.

انگیزشی نه, بهت علمی و کاربردی یادت میدم

دوره ی فرار از زندان یک سفره ، سفری که به تو کمک میکنه خودت رو از تو بسازی و به شخصیت قوی تر و نسخه ی حرفه ای تر از خودت تبدیل بشی ، در این دوره نه از معجزه خبری است و نه از روش های مذهبی استفاده میکنیم با شرکت در این دوره یاد میگیری با بکارگیری از نوین ترین و علمی ترین تکینک های درمان ACT ،CBT و DBT و MBSR بهت میکنه به طور اصولی و درست ترک بدون بازگشت داشته باشی ،دیگه خبری از احساس گناه دادن و ترساندن و توصیه های غیر علمی و پوچ نیست با ترکیب این روش های درمانی یاد میگیری خودت رفتار ، افکار و احساسات خودت رو مدیریت کنی و در نهایت تنها کاری که باید انجام بدی اینه این اموخته های خودتو علمی کنی و نتیجه شو با چشم خودت ببینی.

بهت ماهی نمیدم، ماهی گیری یادت میدم

شاید برای تو هم پیش اومده باشه که با دورهایی برخورد کرده باشی که بهت وعده تغییر و موفقیت میدن، ولی تنها چیزی که تو ازشون دریافت مکینی انگیزه اس، ولی انگیزه بدون مسیر مشخص و تخصص و مهارت هیچ فایده ای نداره، متاسفانه بسیاری از افراد با شرکت ا این دورها نه تنها اعتمادشان به خودشان را از دست دادند بلکه فریب اموزش دهنده های غیر متخصص و و شیاد شده اند و با شرکت در این دورها ضربه های مالی و روحی شدیدی متحمل شدند
در این دوره بهت یاد میدم مهارت های اصلی برای ترک پورن و خودارضایی رو یاد بگیری
و به تنهایی بتونی خودت رو کنترل کنی.

 

پس اگر…عملگرا هستی و به طور جدی میخوای

این عادت رو کنار بزاری و با یادگیری مهارت های جدید تنها پورن و خودارضایی رو ترک کنی بلکه تو جنبه های دیگه زندگیت مثل پیدا کردن رابطه ی درست ، گرفتن پیشرفت تحصیلی یا شغلی ، رابطه ی بهتر با خودت و شریک عافیت داشته باشی و این شجاعت رو داری که این سفر رو با من شروع کنی و توی این مسیر تموم مشکلات درونی و بیرونی و نقاط قوت ضعفت رو بشناسی و با راهکار های داده شده از پسش بربیای فرار از زندان میتونه همسفر خوبی برات باشه
در یک کلام اگر از صحبت های انگیزشی خسته شدی و دنبال یک راهکار موثر و کاربردی و قابل اجرا و علمی میگردی که بتونی پورن و خود ارضایی رو به طور کامل کنار بزاری و با ازاد شدن از این زندان زندگی بهتری برای خودت بسازی این دوره یا سفر رو از دست نده…

با ثبت نام در این دوره چه امکاناتی دریافت میکنم؟

فایل تصویری و صوتی دوره با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میگیرد. فرار از زندان یک اموزشی بومی و ایرانی شده است که با استاندارد های جهانی و روش علمی ساخته شده شما از پس ثبتنام به بهترین شکل ممکن محتوای جلسات که به صورت فصل به فصل از چیده شده است دریافت میکنید و در کنار محتوا تمام چک لیست ها ،اسلاید ها و دفترچه ها برای به طور دائمی برای شما در دسترس قرار میگیرد.

هدایای دوره :

1. دوره ی مدیریت استرس به روش MBSR

این دوره یک دوره ی جداگانه برای مدیریت استرس است که محتوای با جدید ترین تحقیقات و روش های روز ساخته شده قیمت این دوره 990 هزار تومن است ولی به رایگان به شرکت کنندگان داده میشود.

2. دو کتاب خاص و کمیاب

با شرکت در فرار از زندان شما دو کتاب دریافت میکنید           
   1.  کتاب نکات رد شدن از 1 تا 30 روز برای ترک پورن و خودارضایی که به صورت روز به روز مهمترین نکات را برای شکست این چرخه عادت به شما اموزش میدهد.

   2.  کتاب نکات هفتگی از 0 تا 90 روز: در این کتاب مسیر 12 هفته ی ترک شما شما را به صورت هفته به هفته نمایش میدهد و مهمترین نکات هر هفته به شما گفته میشود . محتوای این کتاب اختصاصی است و به شما کمک میکند اشتباهات و نکات ریزی که قرار است در روز های ترک مرکتب شوید جلوگیری کنید و به راحتی پیش برید.

ما توهم نمیفروشیم

راستش رو بخوای ادم های زیادی در همین حوزه در سطح اینترنت و فضای مجازی اموزش میدهند افرادی که میخواهند از درد و ناراحتی مخاطب سودجویی کنند ، افرادی که انگیزه قوی در شما ایجاد میکنند و یا از روی خیر خواهی یا نادانی به شمااحساس گناه بزرگی میدهند تا ترک کنید ولی من با خوندن بیش از 23 کتاب زبان اصلی و بررسی 4 روش درمانی مختلف و خرید بیش از 18 دوره ی زبان اصلی راجب ترک پورن و خودارضایی به طراحی این دوره یعن یعنی سیستم متحول کننده ی فرار ار زندان رسیدم.و با وجود اینکه بیش از 100 ها نفر دوره رو تهیه کردند بازهم با توجه به مشکلاتشون اپدیت هایی در دوره قرار دادم و قرار خواهم داد ( تا کنون در دوره 4 ساعت محتوای جدید و اپدیت ان هم به رایگان اضافه شده)
من در این دوره نمیخوام بهت رویا فروشی کنم فقط میخوام تورو از این زندان ( پورن و خودارضایی ) رها کنم تا به جای فروختن بهترین لحظات زندگیت ، بهترین دستاورد های مالی ، شغلی و رابطه ای رو تجربه کنی و مهم از همه تو چشمای خودت با غرور نگاه کنی و از خودت راضی باشی پس لطفا این هدیه رو به خودت بده و در این دوره شرکت کن و این قدم بزرگی برای تغییر توهه . ما گارانتی بازگشت وجه هم قرار دادیم تا بدون هیچ نگرانی ای خرید کنی
اعلام میکنیم در صورتی که شرکت کننده تمرین های توصیه شده رو انجام بده و نتیجه ای نگیره پس از دریافت و بررسی تمرین وجه پرداخت شده پس داده میشه.
پس بدون شک و نگرانی این مسیر رو شروع کن و ثبتنام کن.

مزایای شرکت در دوره
  • محتوای آن برگرفته از دوره‌ها و منابع آموزشیِ مبتنی بر تحقیقات علمی و آزموده شده در جهان است. مدرس این دوره ، علاوه بر تخصص بر این حوزه روانشناس است و سال‌هاست منابع آموزشیِ دست‌اول را مطالعه و مرور می‌کند و دوره‌های آموزشیِ بین‌المللی را می‌گذراند و بنابراین به منابع دست اول و معتبری دسترسی دارد.
  • مزیت دوم ما، کاربردی بودن و بومی بودن مطالب است. مطالبی که در این دوره به شما یاد داده می‌شود، صرفاً تئوری نیست. این آموزش‌ها همراه با تمریناتی موثر و کاربردی است. این آموزش‌ها هیجانی و کوتاه مدت و انگیزشی نیست و اثرات درازمدتی بر شیوه و سبک زندگی شما خواهد گذاشت.
  • مزیت سوم این دوره، تعاملی‌بودن آموزش‌هاست، بدون شعاردادن. راستش را بخواهید، این دوره مخصوص کسانی است که واقعا می‌خواهند ترک کنند و برای این کار مصمم هستند. ما افرادی که اهل اقدام باشند می‌خواهیم. این دوره را تهیه نکنید اگر فقط به جزوه داشتن و جزوه نوشتن و صرفاً دانستن موضوعات علاقه مند هستید. این دوره را تهیه کنید اگر حقیقتاً دوست دارید ترک کنید و یک زندگی معنا دار و متفاوت از قبل بسازید. این دوره را تهیه نکنید اگر فقط دوست دارید که جزوه‌ای شیک و منظم در دست داشته باشید و ذوق کنید که کلی نکتهٔ نظری یاد گرفته‌اید. راستش را بخواهید نکات نظری و صرفاً تئوری، در سطح اینترنت زیاد است و هیچ نیازی به هیچ کلاسی نیست. مطالب خوبی هم هستند، اما در خودِ دوره قرار است تغییر رخ دهد. انبارکردن داده‌ها در مغز، کافی است!
  • دلیل بعدی اپدیت های رایگان و زیاد دوره ، مدرس این دوره در صورتی که بر اساس بازخورد شرکت کنندگان محتوایی نیاز باشد . دانش رو به دست اورده و رایگان قرار میدهد همچنین که تا اکنون در 3 ماه گذشته بیش از 4 ساعت محتوای جدید برای قوی تر شدن شرکت کنندگان قرار گرفته.
  • دلیل اخر ضمانت بازگشت وجه دوره است . بزارید خیالتان را راحت کنم این دوره بر اساس چهار متد درمانی برتر دنیا ساخته شده که سال های سال است حساب کار خود را پس داده اند و معتبر اند ما معتقدیم هر کسی تمرینات گفته شده را اجرا کند و انجام دهد در مدت نهاینا 3 ماه به نتیجه میرسید در صورتی که کسی تمرینات رو انجام داد و به نتیجه نرسید ، تمرینات او توسط شخص مدرس بررسی میشود و نکات لازم به او گفته میشود و در صورت نیاز مبلغ دوره به فرد بازگشت داده میشود. پس خیالتان راحت باشد.
آشنایی با مدرس این دوره
داستان من | حمید رضایی

حمید رضایی هستم . روانشناس بالینی .و روی موضوعاتی پژوهش و تحقیق میکنم که نیاز اساسی جامعه است ، موضوعاتی که هیچ کس درمورد اون به ما چیزی نگفته و اگر هم گفته راهکار های اشتباه به ما داده.

وقتی علم و دانش روز، برای رسیدن به سطح بهتری از عملکرد ، رابطه یا رشد فردی ، راهکار داره، چرا باید از روش های زرد و بی محتوا به خواسته هامون برسیم؟

هدفم رشد واقعی و اصولی به دور از خیال بافی اونم با راهکار های علمی و به روز دنیاست.
تلاش من اینه که تمام اموزش ها . علمی و کاربردی . علمی و غیر تکرای باشد.

سوالات متداول

خیر تمام افراد با هر جنسیتی مرد یا زن یا … میتوانند در این دوره شرکت کنند چون محتوای دوره بر اساس رفتارشناسی و رواشناسی تمام افراد ساخته شده نه فقط مرد ها یا فقط زن ها

برای اینکه ببینید آیا قیمت این دوره گران است یا خیر, توصیه می کنم به سه نکته مهم توجه کنید:

اول اینکه به نظر شما قیمت این دوره در مقایسه با چه چیزی گران است؟ ایا رهایی از این زندان پورن و خودارضایی قایل ارزش گذاری است همانطور که می دانید قیمت ها در کشور ما به حدی بالا رفته که با 3 میلیون و 900 هزار تومان شاید بشود یک جفت کفش اورجینال و یا یک دست لباس خرید! با سرمایه گذاری روی این دوره اما با سرمایه گذاری شما در این دوره میتونید پورن و خودارضایی رو ترک کنید حس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید عملکرد بهتری در کار تحصیل و روابط داشته باشید و بر خود مسلط شوید.

تازه ما برای شما تخفیف ویژه ای در نظر گرفتیم.

 اتفاق خاصی نمیفتید همان زندگی فعی شما ادامه پیدا میکند و با این اعتیاد به زندگی کردن ادامه میدهد و صورت خود را سیلی سرخ نگه میدارید چون با چشم خود می بینید که این اعتیاد بر احساسات افکار ها عملکرد شما تاثیرات به سزایی میگذارد و باز هم در ادامه  فرصت های زیادی را از شما میگیرد

 

در کلام اخر باید بگم با شرکت کردن چه چیزی از دست میدهید؟ با شرکت در این دوره شما وارد یک سفر تحول فردی میشید که ترک پورن و خودارضایی فقط یکی از اتفقاقات این مسیر خواهد بود در این مسیر شما یادبمیگرید که بر خود مسلط بشید عادتهای بددیگر را هم کنار بزراید و پادشاه مغز خود باشید.

اگر یک سری به سرچ های گوگل و راهکار هایی که برای ترک پورن و خودارضایی گذاشته شده توجه کنید .با سایت هایی  با صرفا محتوای مذهبی یا توصیه های تک جمله ای رو به رو میشوید و اگر به زبان های غیر فارسی سرچ کنید با کوهی از سایت ها و روش ها و دوره ها مواجهه خواهید شد که

هیچ گونه دانش محتوایی یا علم رفتار شناسی و شناخت روان را ندارند و برای شما نسخه هایی اماده میپیچند ولی در اینجا حمید رضایی با دسترسی به جدید ترین و بروز ترین دوره ها و مقالات با صرف وقت و هزینه ی زیاد تمام دور های مشابه در دنیا را بررسی کرده و با  داشتن سواد روانشناسی و گفتگو و ارتباط با بیش از هزاران نفری که با پورن و خودارضایی مسئله داشتند این دوره رو دقیق و یا تیز بینی مناسب نیاز مخاطب طراحی کرده است تا یک بار برای همیشه به دور از امید دادن و انگیزه افراد اعتیاد به  پورن و خودارضایی را برای همیشه کنار بگذارند

دوره ی جامع فرار از زندان در  10 فصل و 24 ساعت به صورت تصویری و صوتی با بالاترین کیفیت ضبط شده که شما باید به ترتیب از فصل یک شروع کرده و قدم به قدم جلو بروید

در کنار این محتوا ، محتوای اضافه و کمکی مثل کتاب نکات 30 روز اول و نکات 90 روز اول هم برای شما در کانال vip دوره در دسترس قرار میگیرد

خیر در این دوره برای ترک نیازی به رابطه ی جنسی نیست و اموزش ها به شما راهکارهایی میدهد تا بدون اذیت شدن و فشار فکر ها و هوس ها  خودتان را مدیریت کنید البته بعد از گذراندن دوره انرژی و قوای جنسی و روانی شما  به قدری افزایش می باید که اگر بخواهید میتوانید رابطه هم برقرار کنید ولی این اموزش مثل اموزش های دیگر فقط بر راهکار های بیرونی مثل رابطه بر قرار کردن برای رفع نیاز جنسی تکیه ندارد  و به شما یاد میدهد چگونه  خود ، فکر ها و هوس ها را با رضایت خود مدیریت کنید. و بعد وارد رابطه شدن یا نشدن تصمیم شماست.

شاید بعضی افراد که این صفحه را میخوانند با خود بگویند من تا الان مشکلی با پورن و خودارضایی ندارم و این اموزش برای من نیست ، البته که این اموزش برای همه مناسب نیست ولی اگر مصرف کننده ی پورن و یا خودراضایی هستید امکان اعتیادی شدن این رفتار بسیار زیاده و چه به این رفتار اعتیاد دارید و چه ندارید به سر فصل های این دور نگاه کنید این دوره یک اموزش حرفه ای درباره ی کنترل کردن رفتار و مدیریت احساسات ،فکر ها و استرس هاست و کسی که این مهارت های تدریس شده در دوره را بلد باشد نه تنها میتوانداز اعتیادی شدن ان  پیشگیری کند بلکه میتواند برای استفاده از از حداکثر ظرفیت و پتاسیل خود  در کنترل درونی رفتار ها و احساس ها از دوره استفاده کند

.شرکت در دوره  فرار از زندان یک  سرمایه گذاری همیشگی روی خودتان است چون داشتن جعبه ابزاری از جدیدترین و بهترین مهارت های کنترل خود همیشه برای رسیدن به هر هدفی به کار می اید.

چالش یک رقابت با اموزش است که 30 روز نکات مهم و اموزش هایی برای ترک پورن و خودارضایی است که در کنار اموزش های ی برای سبک زندگی ، مدیریت هوس و شناخت احساسات ارائه میشود ولی این دوره ( فرار از زندان) 10 فصل صوتی _تصویری و بررسی قدم به قدم مسیر برای ترک است.اگر نقدینگی برای ثبتنام دوره را فعلا ندارید ، بهترین توصیه فعلی چالش است ولی اگر نقدینگی دارید بهتر از دوره را شرکت کنید.

 

این دوره به چه صورت برگزار میشه؟

پس از ثبت نام شما به محتوای کامل دوره به صورت انلاین و افلاین دسترسی پیدا میکنید تا ویدیو های ان را تماشا کنید.

آیا دسترسی ما به دوره همیشگی است ؟

بله شرکت در این دوره شما به صورت مدام العمر به ویدیو های دوره که به صورت رمز گذاری شده است تحویل داده میشود.

نه تنها کامل‌ترین بلکه این دوره  خاص‌ترین و متفاوت‌ترین دوره درمورد “ترک پورن و خودارضایی” هست. از زوایای مختلفی بررسی شده و ده ها ساعت تحقیق و مطالعه برای تهیه این دوره وقت صرف شده تا یک دوره با کیفیت درجه یک برای شما تهیه شود و نقشه راه کاملی رو در اختیار شما قرار می‌دهد که بنا برشرایط خودتان ترک کنید به قول یکی از شرکت کنندگان که به ما پیام صوتی داد گفت : اقای رضایی این دوره کامل ترین و ریز ترین دوره ی ترک پورن و خودارضایی است ولی چرا ما دنبال کامل ترین هستیم بهتره بگیم به این دوره میشود ترک کرد این مهم است.

اگر در یکی از این موقعیت های زیر  یا موقعیت مشابه ان قرار دارید حتمن در دوره فرار از زندان ثبتنام کنید

اگر بار ها سعی کردید پورن و یا خودارضایی را کنار بزارید و در اخر شکست خورده اید

 

اگر این رفتار روی حال درونی شما روابط شما یا شغل یا تحصیل شما تاثیر منفی گذاشته و میخواهید دوباره خود را بازسازی کنید

 

اگر  از قربانی بودن و کنترل نداشتن روی رفتار های خود خسته شده اید و به دنبال افزایش کنترل درونی و روانی خود هستید

 

اگر اهداف و رویاهای بزرگی دارید ولی  باعث  گیر افتادن شما در  چرخه ی حال بد و نتایج بد شده

 

اگر میخوای احساس های خودتان را بشناسید و بتوانید مدیریتش کنید

 

اگر در تعهد دادن به خودت مشکل دارید و میخواید با خود دست رفاقت دهید و رابطه درونی خود را بازسازی کنید، جوری که بتوانید روی تعهدات خود حساب کنید.

 

اگر میخواهید یک زندگی ارزشمند رو به جلو و یک زندگی  و معنا دار  داشته باشید

 

اگر به دنبال علمی ترین و برروز ترین روش های تغییر رفتار و عادت هستید

 

اگر فکر میکنید اعتیاد بالایی هم ندارید ولی دوست دارید کنترل خودت را به دست بگیری و عملگرا تر بشید

 

اگر به دنبال ایجاد تغییرات شگفت انگیز و پایدار در زندگیت هستید حتما در این دوره شرکت کنید

 

اگر دوست نداری 5 سال اینده مثل 5 سال قبلتان باشد

 

اگرمیخواهید مشکلات جنسی خود که مسبب ان پورن و خودارضایی بوده را برطرف کنید و انرژی جنسی و شرافت جنسی بالایی داشته باشید.

آموزش پذیری و علاقمندی به تغییر

اشتیاق به دست اوردن یک زندگی واقعی و لذت بخش به دور پورن و خودارضایی

امکان عمل کردن و تمرین کردن مهارت هایی که در دوره یاد میگیرید

علاقمندی به یادگیری و پشتکار در پیگیری آموزشها

اشتیاق به ایجاد یک تحول و رشد بزرگ در روند زندگی کار تحصیل و روابط

آگاهی از این که معجزه ای در کار نیست و ترک کردن با داشتن برنامه ی قدم به قدم علمی و با اموزش درست و اصولی امکان پذیر است

مقداری انگیزه برای اینکه دوره را شروع کرده و اموزش ها را عملی کنید

 نحوه اجرای دوره و قدم ها یکی یکی در فایل ها توضیح داده شده ولی ، شرکت کنندگان میتوانند سوالات خود را از ایدی پشتیبانی دوره بپرسند و جواب دریافت کنند

هیچ مشکلی ندارد اگر درمورد شرکت در این دوره تردید دارید میتوانید به ایدی :(warrior_admin) در تلگرام پیام بدین و مسئله خود را با ما در میان بگذارید.تا شما را در ثبتنام یاری کنیم.